Megnyitottam

 2009.08.15. 19:54

Kedves idelátogatók!:)

Ezennel ünnepélyesen szeretném megnyigtni blogomat, valamint bemutatkozni, a blogot bemutatni. Barbi vagyok, de inkább Barbnak hívjatok, azt jobban szeretem. Még csak 15. életévemet koptatom, de a főzás megszállotja vagyok. Imádok különféle recepteket kipróbálni vagy fantáziámat elengedve új ételeket kreálni. Megosztanám veletek, hogy éppen milyen sütiket, vagy kajákat csináltam. Remélem sokan idelátogattok és tetszeni fognak a receptek és esetleg ti is kipróbáljátok őket.

 

Barb

Címkék: konyha gasztro barbie süti főzés gasztronómia sütés

A bejegyzés trackback címe:

https://barbkonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr921311713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása