Barackhabos torta

 2009.08.17. 22:54

Sziasztok kedves olvasók!

Újabb sütivel jelentkezek:). Ez is saját találmány ám. Már másodjára csináltam meg ezt a sütit. Amikor először csináltam extraóriás adag sárgabarackom volt, de mára abból már csak a lekvár maradt meg így összeturmixolt sárgabarack helyett lekvárból csináltam a habot. Így is fincsi lett, sőt sztem lehethogy jobb is lett mint a múlltkori.  Az alap aze egy piskóta volt. Előző postomban olvashatjátok, hogy hogy készítsétek és mi kell hozzá. 

Mi is kell hozzá?

a habhoz:

  • 250 ml habtejszín
  • 6 evőkanál cukor
  • 1 csomag vanilincukor
  • 10 evőkanál baracklekvár

a kenéshez:

  • kb 10 evőkanál lekvár

A piskótát kerek tortaformában megsütöttem. Vízszintesen kettévágom és az alját megkenem baracklekvárral.

A habtejszinbe belekeverem a cukrot és a vanilincukrot, majd pedig jó keményre felverem. A felvert habhoz hozzá keverem a baracklekvárt. Vastag rétegben megkenem vele a piskóta tetejét.

Címkék: konyha gasztro barbie süti főzés torta recept gasztronómia piskóta sütés barack barackhabos

A bejegyzés trackback címe:

https://barbkonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr891316443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása